Powerjoga

Power jóga představuje moderní cvičební styl budoucnosti. Cvičení využívá pozic klasické jógy, ale je obohaceno moderními prvky. Jedná se o dynamickou formu cvičení. Pozice v Power józe se tedy dynamicky střídají a je kladen důraz hlavně na sílu a ohebnost. Lekce

Pilates s velkým míčem

Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo,rozvíjí sílu,ohebnost,rovnováhu,koordinaci a dýchání…neumíte si poradit s bolestí zad? Zkuste cvičení Pilates. Přijďte si s námi zacvičit. Pilates na míči je výborné pro posilování zad. Napomáhá správnému držení těla a tím pomůže v boji s

Kondiční trénink

Hlavním cílem kondičního tréninku je optimalizovat úroveň kondičních motorických schopností vzhledem k specifickým požadavkům sportovního výkonu a přípravy na jeho podávání. Současně preventivně působit proti vzniku funkčních poruch a poškozování organizmu v důsledku tréninkového a soutěžního zatěžování. Kondiční trénink komplexně působí na všechny

Kondiční BOSU

Kondiční BOSU je intenzivní lekce BOSU kombinující prvky různých sportovních tréninků (kondiční box, atletika, gymnastika apod.) pro rychlé získání kondice, maximum spálených kalorií, zlepšení silové vytrvalosti a obratnosti. Principem je posílení hlubokého stabilizačního svalového systému těla v originálně sestavené lekci

Hatha jóga

Hatha jóga je ideální cvičení pro každého, kdo chce protáhnout své tělo, uklidnit svou mysl a odpočinout si od každodenního stresu. Hlavní náplní lekcí je výuka jednotlivých pozic (asan), práce s dechem (pranayama) a relaxace. Spojení těchto tří elementů tvoří harmonické

Bodystyling

Bodystyling Vám pomůže rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla. Na začátku lekce Vás čeká jednoduché zahřátí a protažení, které Vás připraví na následující posilování. Cvičení je koncipováno tak, že se využívá převážně váhy vlastního