Kondiční kickbox

Kondiční kickbox je zábavné, energické a velmi intenzivní skupinové cvičení. Od počátečního rozehřátí až po závěrečnou uklidňující část nevydechnete. Jedná se skutečně o nepřetržitou vytrvalostně – silovou zátěž.

Rehabilitační pilates

Rehabilitační cvičení je vedeno v duchu komplexního pohledu na zdraví, ovlivňuje pohybový systém a jeho prostřednictvím celý organismus. Při cvičení dochází k aktivizaci konkrétních svalů a ke zlepšení koordinace.

Pilates

Principem pilates je provádění určitých cviků za současného uvědomění si, jakým způsobem cvik působí. Dochází k zapojení svalů za pomoci dechové kontroly.

Pilates s velkým míčem

Pilates na míči je výborné pro posilování zad. Napomáhá správnému držení těla a tím pomůže v boji s bolavými zády. Cviky na míči lékaři doporučují lidem všech věkových kategorií, dětem, dospělým, ale i starším lidem a těhotným ženám.

Kondiční bosu

Kondiční BOSU je intenzivní lekce BOSU kombinující prvky různých sportovních tréninků (kondiční box, atletika, gymnastika apod.) pro rychlé získání kondice, maximum spálených kalorií, zlepšení silové vytrvalosti a obratnosti.

Hatha jóga

Hatha jóga je ideální cvičení pro každého, kdo chce protáhnout své tělo, uklidnit svou mysl a odpočinout si od každodenního stresu. Hlavní náplní lekcí je výuka jednotlivých pozic (asan), práce s dechem (pranayama) a relaxace.

Jemná jóga

Vychází z Hatha jógy. Dopřeje vám krásné protažení a rozhýbání celého organismu. V lekci se klade důraz na dech a harmonii těla.

Taneční jóga

Taneční jóga spojuje prvky z tance, pilatesu a jógy. Důležitá je elegance, radost z pohybu z lepšího poznání vlastního těla, vyjádření sebe sama.

Power jóga

Power jóga představuje moderní cvičební styl budoucnosti. Cvičení využívá pozic klasické jógy, ale je obohaceno moderními prvky. Jedná se o dynamickou formu cvičení.

Jóga pro začátečníky

Velmi nenáročná forma jógy, která je vhodná pro začátečníky, seniory a  osoby se špatnými klouby. Lekce vám pomohou zklidnit svou mysl a uvolnit své tělo.

Penalty box

Kompletní program pro cvičení s vlastní vahou těla. S více než 119 cvičeními prvky, je tak skvělým patentovaným fitness produktem, který je vhodný pro všechny sportovce i nesportovce.

Kondiční trénink

Hlavním cílem kondičního tréninku je optimalizovat úroveň kondičních motorických schopností vzhledem k specifickým požadavkům sportovního výkonu a přípravy na jeho podávání.

Aqua pilates

Rehabilitační cvičení pro všechny – šetrné k pohybovému aparátu. Díky velké rozmanitosti pohybů se zlepšuje svalová odolnost, pružnost svalů a pohyblivost kloubů.

Aqua dynamic

Dynamické cvičení, kde se využívá odporu vody při rychlejší hudbě. Cvičení plné zábavy, příjemné atmosféry a se spoustou různých aqua pomůcek – vodní nudle, vodní činky

Bodystyling

Bodystyling Vám pomůže rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla. Na začátku lekce Vás čeká jednoduché zahřátí a protažení, které Vás připraví na následující posilování.

Spinning

Jde o nejúčinnější a vysoce motivující kardio – vaskulární cvičení posledního desetiletí. Lekce probíhají na speciálních kolech – spinnerech. Každý jezdec si volí zátěž, která mu vyhovuje.

Trampolínky

Trampolínky je zábavné, jednoduché a zároveň velice účinné cvičení, při kterém spálíte za 30 minut o 100 až 300 kalorií více než při běžném tréninku. Jde o tělesné cvičení, které zahrnuje cviky na celé tělo. 

TOP 60

Perfektní taneční cvičení pro dámy dříve narozené s mladým duchem v těle. Tančíme na české i zahraniční písničky, např. Michal David, Ilona Csáková, Ruská Máša, Holky z naší školky, Lambána, Abba, Beatles,  apod.

SM system

Spirální stabilizace, unikátní rehabilitační metoda vyvíjená doktorem Smíškem od roku 1979. Je založena na procvičování svalových řetězců.